Pages

Thursday, December 8, 2011

Terima Kasih Allah..

Bismillahirramnirrahim...sudah lama aku mengimpikan sebuah kejayaan dalam pelajaran akhirnya di semester akhir kali ini aku mendapat keputusan cemerlang. Alhamdulliah.....akhirnya dapat jugak aku menikmati sebuah kejayaan dengan berkat dan penat jerih ku selama ini. kejayaan hanya milik ALLAH, ini hanya pinjaman dari NYA untuk ku saja, namun aku amat2 menghargainya. semoga sahabat2 seperjuangan dengan ku mendapat kecermerlangan sama macam aku.amin. teriam kasih YA ALLAH..atas hadiah ini, Engkau telah mengambulkan doaku, doa ibubapaku, doa sahabat2 ku dan doa2 saudara2 yang menyayangiku. semoga kejayaan ini adalah kejayaan yang Engkau berkati bukan yang Engkau murkai. YAALLAH....hanya satu lagi hajatku semoga aku dapat menyambungkan pelajaranku ke peringkat IJAZAH, supaya sempat aku membalas jasa AMI DAN ABAH AKU. kejayaan yang cemerlang dunia dan akhirat. amin................

3 comments:

fazzlin said...

semoga kecemerlangan itu dpt disyukuri dgn sebenar2 syukur sahabatku....

syufausya said...

alhmdulilah...tahniah..
smga trus berjaya dunia akhirat...insyaAllah...:)

Reen :* said...

Ustazah Hana !