Pages

Sunday, July 24, 2011

Semester Akhir

Sem ni aku dah masuk sem akhir kat KTD, dengan mengambil 5 subjek fuhh!!! tkut sangat sebab dua dari lima subjek yang aku ambik adalah subjek killer la bagi aku sangat susah tp aku x boleh kalah dengan dengan perkataan killer 2. sebab lecture cakap jangan cakap susah nanti boleh buat kita down n bila down seme bende x jadi tau. alahamdulillah sem lepas aku  dapat improvekan pointer aku dengan mendadak skali tapi xda la excellent sangat kan.heheheheee....... what ever aku berpuas hati dengan usaha aku selama sem lepas. insyaallah....sem ni aku akan usaha lebih lagi dari sem lepas biar aku dapat membanggakan ami n abah aku yang nak sangat aku dapat macam yang diaorang nak. seandainya aku xberjaya di KTD aku harap akan berjaya suatu hari nnti..amin. selagi aku Allah jaga hati aku ni aku akan hargainya dan jaga betul dari dikotori oleh maksiat hati, mata, mulut, dan persekitaran sekalipun.INSYAALLAH.

0 comments: