Pages

Tuesday, May 10, 2011

Sahabat2 setiaku..

sahabat? semua orang ada sahabatkan..xkira ramai ke x yang pasti ada. rugi la sapa yang xda sahabat ni. adanya sahabat dia la tempat kita borak2, gelak2, sedih2, seme sama2 kongsi 2 kongsi ni. trimas Allah bagi kete seme sahabat yang baik. semakin kita meningkat usia semakin ramai sahabat kita  kan. hargailah sahabat anda selagi ada kasih sayang itu. inilah sahabat yang setia dengan ku sampai sekarang...


ngah n aku..masa duk ngaji quran kat surau.hehhee



fauzana adikku n ngahku..


nilah sahabat satu klasku pikah n cik_asma'


dan ini sa..sahabat mesraku


ha..ni tiga puteri kayangan pika,tika n aku. lawakan kalah puteri gunung ledang.


ni biha dan bah..


kakak dan c.na ni msa pesat umum sempat g poss.



kt pantai berprogram..dr kiri baju ijau alongku, k.beha, c.ton, izzah, aku n safiah. 


haaa...ni  kat gunung tebu tau geng2 lasak la ni. 
dari kanan alongku, aku, k.beha, dan kt bawah 2 kham.


masa dinner amits kt restoran new horizon garden wakaf che yeh.
best gler meriah sgt rugi sapa x g masa ni.
ni la sahabatku y ku cyg sgt dr kiri piroh, tika, aku, pika n sa.

semoga persahabatan kita seme berkekalan hingga ke syurga..maaf atas segala salah dan silapku sahabat. kalau sepanjang persahabatan kite aku xpenah menghargai kamu seme skrg ku amat menghargainya..ku hargai teman yang setia seperti kamu seme, selagi kasih dan sayang ni Allah berikan. carilah sahabat-sahabat yang boleh menjaga, mendidik, dan memperingati kita seandainya kita dalam apa2 situasi sekalipun.

2 comments:

fazzlin said...

mge kekl ke jannah..

ShanaGhazali said...

ya Allah lindungilah disetiap langkah sahabatku ini...